Weet iemand hoeveel deze muziekdoos waard is en waar ik het zou kunnen verkopen?

Het is een oude muziek doos
Op de onderkant staat
Made in China
Exclusively for Enesco corporation
Enesco musical i love paris

Picture for question
10 maanden geleden
3.2K
ronron1212
10 maanden geleden
Heel weinig
TurfGraver
10 maanden geleden
Wat een eventueel verzamelaar er voor wil geven.
Zie ze op eBay staan voor tussen 50 en 100 euro.
Maar of je dat er voor krijgt?
Amadea
10 maanden geleden
Op Catawiki staan zes verschillende muziekdoosjes inclusief deze, die begin dit jaar samen voor 77 euro zijn verkocht: https://www.catawiki.com/nl/l/64987143-enesco-muziekdoos-6-plastic

Antwoorden (2)

Hij is nog niet oud genoeg om echt geld op te leveren vermoed ik. Ik heb er zelf een uit die serie zo'n 40 jaar op de kast staan. Denk dat hij toen een paar tientjes (guldens) gekost heeft, was een cadeautje. Denk dat je ze bij de kringlopers , als die ze hebben, nog geen tientje kosten
anneliez
9 maanden geleden
Idd 'n paar tientjes. Heb ongeveer dezelfde van M.Mouse gekocht voor 20,-
Verkopen gewoon via Marktplaats.
9 maanden geleden