Drie dagen geleden een antwoord gekozen als beste antwoord. Hoelang duurt het dat jezelf daar punten voor krijgt?

Toegevoegd na 19 uur:
"We raden je aan om van alle gegeven antwoorden het beste antwoord te kiezen. Daarmee beloon je degene die je het beste antwoord gaf met 10 punten. Bovendien ontvang je zelf punten voor het kiezen van een beste antwoord."

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Antoni
8 jaar geleden
Hier http://www.goeievraag.nl/help/punten zie je waarvoor je punten kan krijgen. Waar baseer je op dat je punten krijgt voor het kiezen van het beste antwoord? Ik zie die mogelijkheid niet in het overzicht staan.
SimonV
8 jaar geleden
Ik begrijp dat deze mail verzonden wordt door GV: "We raden je aan om van alle gegeven antwoorden het beste antwoord te kiezen. Daarmee beloon je degene die je het beste antwoord gaf met 10 punten. Bovendien ontvang je zelf punten voor het kiezen van een beste antwoord."
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@SimonV, correct. Dat bedoelde ik. De vraag is beperkt in de lengte en kan dan ook niet alles toelichten.
SimonV
8 jaar geleden
Eventueel kun je deze tekst nog aan je vraag toevoegen.

Antwoorden (1)

Eerder kostte een vraag stellen punten, en die kreeg je terug met zelf sluiten of beste antwoord kiezen.
Een vraag stellen kost nu geen punten meer, dus je krijgt ook niks terug.
Ritsuka
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
toelichting: Bij het kiezen van het beste antwoord. De beantwoorder krijgt tien punten. Als ik dat heb gedaan, krijg ik ook punten. Er stond geen aantal bij en geen termijn.
Ritsuka
8 jaar geleden
dan klopt het toch? de beantwoorder, de persoon die het antwoord gaf, krijgt 10 punten bij het kiezen van een beste antwoord. Ik denk eerder dat ze vergeten zijn het stukje tekst weg te halen van de punten die je vroeger terugkreeg. Vraag stellen kostte 3 punten, en met sluiten/beste antwoord kreeg je die 3 weer terug.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Koensander jij wilde mij 10 punten geven voor BA maar mijn antwoord is verwijderd. Ik zal het er dus maar niet meer neerzetten. Maar als je het via een PB wilt hebben kan ik het je sturen.