Er staat op mijn iPhone bij het kopje 'notificaties' steeds dat er geen nieuwe vragen zijn, hoe zorg ik dat er wel weer vragen enz. komen te staan?

Er kwamen al een tijdje geen reacties meer, maar nu staan er ook geen vragen meer. Hoe verhelp ik dit want ik vind het erg vervelend dat ik niet meer kan zien als er een reactie op mijn vraag/reactie is. Of dat ik niet snel kan zien welke vragen er zijn gesteld.
Hoe verhelp ik dit?

Toegevoegd na 5 minuten:
Alles is aangevinkt dat ik er emails van krijg, ik weet niet of dat iets met notificaties te maken heeft maar ik dacht het wel..
Heb het er voor de zekerhed maar even bij gezet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dáár kan alleen het 'Beheer' van Goeie Vraag antwoord op geven. Ik zou deze afdeling van GV benaderen voor een antwoord op deze vraag...