Hoe bestrijd ik bedwantsen?

Hoi, ik vermoed dat wij bedwantsen thuis hebben. We zijn in Parijs geweest en sindsdien zit ik onder de bulten en jeukt het enorm. Ik heb alle tips op het web al opgevolgd maar toch blijf ik last hebben. Nu denk ik er aan om een ongediertebestrijder in te schakelen, alleen vind ik dit snel erg duur.
Heeft iemand misschien de gouden tip?
Alvast bedankt!

een maand geleden
in: Insecten
fremar
een maand geleden
Bedwantsen worden gedood wanneer u uw beddengoed op 60 graden wast of wanneer u de lakens of kleren een week in de diepvriezer stopt.
Amadea
een maand geleden
Wie zegt dat het dan toch bedwantsen zouden zijn als geen van de trucs helpen?
ronron1212
een maand geleden
Als het bedwantsen zijn zou ik maar opschieten want dit ongedierte breid zich zeer snel uit

Geef als eerste antwoord