Is het gebruikelijk dat het waterbakje van een slag gevuld is met alg?

Ik ben ergens op visite. Eigenaar van het huis is op vakantie. Dochterlief is er wel maar heeft geen verstand van papa's huisdieren.
Is dit normaal of moet ik toch even het bakje schoonmaken?
Oogt als schimmel maar kan ook alg zijn!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat het ook is. Of het kwaad kan of niet. Speel op zeker en maak het gewoon schoon.

Antwoorden (2)

Ik zou het toch maar even schoonmaken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is alg. Dit bevordert zeker niet de gezondheid van de slang. schoonmaken is noodzakelijk!